BB

En förkortning utav Bajs-Blogg.
Jag tycker att den tjorvar stup i kvarten, har allvarligt funderat på att ge upp den här bloggen och starta en ny någon annanstans.

Nåväl, den funkar ju ibland men oftast inte när det känns som om man för engångs skull har nå vettigt att skriva eller något man verkligen vill skriva om. Jaja, men idag är ju det såklart som bortblåst!

Ikväll ska jag ut iaf, ska på björnis. Jag ser faktiskt fram emot en utekväll.
Så snart ska jag hoppa i duschen, måste ju börja lite tidigare då vi ska upp till "fjället"( som dom sa i frusna män) relativt tidigt då vi har förköp.

Jag hörde att dom sålt 1000 biljetter (?!) Kan det vara möjligt? Jaja, shit the same :P

Nä nu ska jag utföra uppdrag BBB = Byta Bajs Blöja : ) hehe.

Tjabbalalla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0