En ny början

Jag har varit så slarvig, alldeles för slarvig.. så imorgon blir det hårda bullar igen.
Allt gick ju så jäkla bra, vad hände?

Jag ska minsann nå mitt mål, 27 Juni är mitt delmål, är ett tag kvar dit så jag borde hinna om jag bara fokuserar.
Och jag vet ju allt, jag vet vad jag gör fel därför borde det ju vara så lätt att bara ändra på alla felen i mitt liv. Och jag vet att det är lätt, fast det är jätte tungt ibland. Men när det visar resultat så borde man ju bli taggad som fan och visst blir man det men jag vet inte som sagt vad som hände så nu är det bara fullt ös - medvetslös ..typ!

Jag saknar någon i mitt liv - och denna någon behöver inte vara någon som någonsin funnits i mitt liv.
Ibland känner jag mig... ensam? Jag vet att jag absolut inte är det men jag känner att jag skulle behöva denna någon.

Idag har jag förresten gjort lite nytta. Jag har handtvättat alla Willes smutsiga kläder och dammsugit. Jag rullade även in Wille in i "ballkongen" idag. Jag fick så dåligt samvete då jag varit ute med honom i vagnen och han sov så gott och ville inte väcka honom.. men lämnar jag honom i vagnen inne så vaknar han när det blir jätte varmt. Och lyfter jag upp honom ur vagnen så vaknar han och eftersom vi inte har någon ballkong så kunde jag ju inte låta honom fortsätta sova i vagnen, så jag fick en idé. Jag rullade in honom i lägenheten, gick och öppnade fönstret i sovrummet, drog in vagnen i sovrummet och lät Wille sova där.. han sov 1½ timme där inne :) Sen fick jag dammsuga rummet eftersom vagnen dragit in en maaaaaaaaaaaaaassa massa grus, men det tyckte jag att det var värt :)

Nu är det min tur att sova.
NATTI NATTI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0