Fisk-vakt

image20

Jajjemen, ni hörde rätt !
Vi ska vara fisk vakt från idag till på måndag då min mamma med gubbe drar på en tripp söder ut.
Bea vovvsingen är alldeles till sig, det är mer hon som vaktar fiskarna, hon sitter troget nedanför bänken där skålen står. Gullvovven. Hon har verkligen hakat upp sig på dom små liven, för så fort man pratar med Wille så tror hon att vi pratar med fiskarna och springer runt och letar dom, som om dom skulle ha lämnat skålen och är på golvet och springer eller nåt, hon söker dom hela tiden.
Hon som annars alltid är i samma rum som vi är i, men nej nej inte nu.. nu sitter hon i köket ! :)
Slänger upp en bild sen på Bea och goldisarna.

Snart ska vi dra upp på dundret, skönt att vara ute i solen.

Jag har varit flitig imorse, har gjort Vecko-sallad och jag tror att den kommer bli mumma som tusan.

Nu ska jag dra på mig mina snygga långisar.
HARE GÖTT !


image21

Kommentarer
Postat av: Ida

fiskvakt? not bad! ;)

2008-04-29 @ 15:38:29
URL: http://ldaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0