Goddag !


13.45 har jag tid på vårdcentralen, nu hoppas jag bar att det är något man typ får pencillin för, att det inte "bara" är ett virus som dom ändå inte kan göra något åt, - åk hem och vila och ta alvedon, blir det inte bättre på en vecka så kan du höra av dig till oss igen. En klassiker?!

Snart kommer Jenny också, jag ska åka med henne och hon ska vara med Wille medans jag är och pratar med doktorn.. Pappa Daniel är och tränar så vi löste det på det här sättet, finemangs!

Det finns inte så mkt mer än det att säga idag.
Uppdaterar senare om min "diagnos" kanske :)

Hej då / Tussen kanske har man fått Halsflussen
:) Mohahaha, vad rolig man kan vara då ! =)

TJINGTJONG LÅNGKALSONG!



UPPDATERING! :
Halsfluss var det ja !
Skönt att iaf fått det bekräftat så man man börja behandla det, i 10 dagar ska jag käka Kåvepenin - 2 om dagen.
(Hoppas bara inte Wille blir sjuk, jag hoppas hoppas hoppas verkligen det !.. att han inte blir det.)

Ja så nu vet ni det, jag hade rätt, jag känner min kropp :)
Hoppas ni alla har det bättre än vad jag har det :P




Kommentarer
Postat av: mikaela

Krya på dig :)

2008-04-07 @ 22:34:15
URL: http://micksan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0