How long can you keep a secret from yourself ..

Dagens humör: Glad men lite rastlös
Dagens borde: Städa.
Dagens frisyr: Lurvigt.
Dagens klädsel: Svarta mjukisbrallor, svart t-shirt, blommiga sockar.
Dagens planer: Inga alls mer än att fixa krubb.
Dagens materiella vill ha: Nya sängkläder åt mig & Danne & Wille
Dagens längtan: Härnösand.
Dagens fundering: "Gropen, hur ser den ut egentligen, det är väl inte ett enda stort hål ända ner till gruvan typ?"
Dagens beroende: Tuggummi.
Dagens tråkigaste: Att det är svinhalt ute.
Dagens personer: Jag, Carro, Jenny, Danne & Wille.
Dagens irritation: Mig själv, att jag är så slö.
Dagens låt: Adam Tensta feat. Dr. Alban - My cool.


That's it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0