Jag känner mig som en fis i rymden..


- Jaha, hejdå ?!
Jag kan inte direkt påstå att det här sköttes snyggt.
(visst, än är det kanske inte försent?)

Nå, man ska inte gråta över spilld mjölk.
Fick min deklaration igår, blev riktigt nöjd över penkisarna jag kommer få tillbaka. Jag hade varit nöjd bara jag inte skulle vara tvungen att betala tillbaka. Nej nej, det hade inte gillas!
Men jag och Jenny har planer för sommaren nu, hoppas bara det blir så :)

Danne tatuerade sig igår också, Wille på armen, ett hjärta och en drake. Helt ok, inte den snyggaste han har men absolut bra för 400 kr och en "nybörjare" till tatuerare.

Appropå Wille så ligger han själv här och leker cirkusjocke på golvet. Han ligger på rygg och håller på och drar fötterna till munnen, han ser ut som en dubbelmacka :) haha MAMMAS SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOS! <3





image19
Jag bjussar på en bild ifrån förra veckan tror jag..




Kommentarer
Postat av: Lina

Så söt :)

2008-04-11 @ 17:32:13
URL: http://skruv3n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0