Måndag


Dagens humör: Glad
Dagens mående: Jag mår super.
Dagens borde: Borde gå ut i solen och glassa.
Dagens kändis: Ingen alls.
Dagens frisyr: Utsläppt, tråkigt.
Dagens klädsel: Just nu, svarta brallor, myssockar, och t-shirten jag fick på björnis ihelg ( Mr Gällivare stark ) ;P
Dagens smycken: Inte ett enda.
Dagens planer: Ska gå ut på stan och handla.
Dagens materiella vill ha: Bärbara datorn jag kikat på.
Dagens längtan: resa bort.
Dagens fundering: Jag har beslutsångest över en grej. Så det funderar jag på.
Dagens beroende: Läppsmörja :P
Dagens tråkigaste: Att jag måste dammsuga.
Dagens tidning: Cosmopolitan.
Dagens låt: The outfield - Your love.
Dagens serie: Non
Dagens naglar: Tråkiga, har sånt där förstärkelsenagellack.
Dagens hemsida: Blogg.se
Dagens mat: Inga planer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0