Mitt liv rasar i kilon.


Som vanligt så kan jag ju inte hålla mig, var tvungen att väga mig.. fast det bara är en dag kvar till "vägningsdag" Och förvånad blev jag, 0.5 kg på en vecka, det är bra. det är ju vad jag satt upp som mål nästan, 0.7 har jag satt men då förra veckan så hade jag ju gått ner 2.7 kg.. så det jämnar väl ut sig kanske :) så 3.3 kg sammanlagt nu. Kul att se resultat efter bara 2 veckor. Det sporrar ju en aning !

Fortfarande sjuk är jag då, har inte feber just nu iaf och det är ju skönt.. men jag hade nog hellre haft feber och inte ont i halsen än ont i halsen och inte feber som nu. Halsen plågar mig mer än att ligga med 39 graders feber och frysa och svettas under täcket. Det går ju att ta ipren mot så försvinner febern nästan helt. Men inte hjäper det mot halsen inte. NEJ NEJ !

nånå, ska inte klaga det finns ju dom som har det värre fast det inte känns som det just nu. Jag tycker synd om mig själv när jag är sjuk :)

Jag har nyss iaf gett Willen gröt, det är så roligt att sitta och ge han mat, han är så söt när han äter bubben :)

Nu funderar jag på att ta ett långt och skönt bad, tända ljuset vi har på badkarskanten och bara mmmmmmmmmmmm mysa, lät som en bra kod tycker jag.

Fattiglapp är jag också.

Tjarrå !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du håller också på å banta ner dig:P

2008-04-06 @ 17:49:07
URL: http://ballbusting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0