Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

Wille sover, jag älskar hans sovrutiner.. han somnar varje kväll vid åtta-tiden och sover till sjusnåret på morgonen. Förr kunde hans rutiner variera som bara den och man var ganska nöjd ändå.. för han har nästan alltid sovit hela nätter.. men där ett tag somnade han alltid vid elva och sov till typ 12 på dagen, dagen efter.. det tyckte jag kändes som en skum rutin. Jag gillar denna rutin bäst.. han somnar, man får lite "egen-tid" på kvällen och man får kliva upp på morgonen med honom. Annars får man ju inte den där egen-tiden.. för då går man ju och lägger sig med Wille och kliver upp med honom också.. så det här gillas. Inte för att jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR att vara med min son, för det gör jag verkligen.. finns inge roligare.. men eftersom han ändå måste sova på natten så gör det inget att han somnar lite före oss heller :) Nu sover han då iaf så gott. Nåväl, nog om hans sömn.

Jag sitter här och Danne står i köket och gör plättar.
Ska faktiskt bli gott, jag är lite småhungrig.

Idag har jag varit med Jenny, Carro och Wille och promenerat i det fina vädret, gick säkert 1 ½ timme och det var så skönt. När jag kom hem hade D städat läggan, inte dåligt.

Nä nu är käket klart. Blev iaf ett litet inlägg idag :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Kolla på filmen om en tjej som lider av sjukdomen anorexia på min blogg, och säg vad du tycker! Det här är ett allvarligt ämne.. Usch!

2008-04-19 @ 22:08:02
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0