Skjut mig någon snälla ?

- jag skojade bara, så någon inte tog det på allvar!
Jag vill leva men det gör så ont just nu att leva.
Min hals vill inte leva, eller jag önskade att den inte gjorde det. Uselt har jag sovit inatt. Trött som en iller är jag nu, låg i sängen och försökte somna om men det gick inte, det gör för ont :S Nu sitter jag och dricker te, men det verkar då inte heller hjälpa. Snart börjar jag gråta, fan vad jobbigt. Nåväl, ska gå på apotket sedan och köpa strepsil eller vad sjuttsiken de heter.

Det låter som om någon nyper Wille.
Wille har hittat ett nytt ljud han kan göra och det är att typ skrika (så högt han kan) med en jätte ljusljusljus stämma. Det låter nästan som att rösten viker sig efter ett tag, så högt låter han :)
Min "gosegubbe" ; ) ( som Jenny tror att jag brukar kalla honom eller nåt ) Fy vad vi skrattade igår !

Nä.. nu vill jag på appo. men dom har inte ens öppnat, och säkert så hjälper inte skiten heller.. men det är då värt att testa, för jag kommer inte ens få i mig mat :/

ALLA MED TIPS & RÅD PÅ HUR MAN KAN BOTA ELLER IAF LINDRA HALSONT FÅR JÄTTE GÄRNA DELA MED SIG!

Tack på förhand ! // Tilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0