Wille har ordet

 nf l j                    mmmbh        bhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb    bh.

Sådärja, undra vad han ville ha sagt med det?.. någonting om bh:ar ?
Han har iaf blivit en hejjare på att skriva(klänga) på tangentbordet :)

Just nu sitter vi hos Moffi, jag & Wille och väntar på att familjen Nilsson,Green & Karlsson ska komma hem.
Dom är och handlar och jag bestämde mig för att stanna här med Wille,även kallad "SpottingWill" och det passar honom perfa just nu, för han har lärt sig att spotta eller prutta med munnen om ni förstår vad och hur jag menar ?:)
Men han är så söt när han gör så, mammas guldklimp!

Ok, Wille får avsluta.. han sitter här och viftar och försöker nå tangenterna så.. varför inte? Ha det bra hörrni!

xxxxxxxxxxxxxxxx
  n n                                     ,,,,,,,d         t.jni                    b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0