Ändrade planer.

Jag hade tidigare idag bestämt mig för att ta en tidig kväll ikväll. Men jag såg att det var en film på 3an nu som börjat klockan 21. Så jag ska se den, sen ska jag gå och lägga mig. Idag har jag varit jätte trött. Både jag och Wille. Vi har varit själva hela dagen då D varit och fiskat och det vi har gjort mesta tiden är att sova. Helst Wille, man märker att han är sjuk på hur trött han är. Han hinner inte mer än att vakna så är han trött igen och somnar om så fort man lägger ner honom. Men det är nog bra att han sover, han sover antagligen för att han behöver det.

Men i natt ska jag då inte ta någon hostmedde, om det nu inte skulle vara riktig kris. Men helst inte, för jag är så jäkla trött på morgonen då, jag har jätte svårt att vakna och det känns verkligen tungt att kliva upp. Och jag är trött hela förmiddagen, jag börjar först piggna på mot eftermiddagen, inge kul!

Nu ska jag lägga mig och kika filmen i min ensamhet.

Godkväll/natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0