Cambridge

Idag har jag börjat med cambridge, jag känner mig riktigt taggad så jag tror fan att det kommer att gå vägen den här gången. Men jag är ju bara på första dagen så än kan jag väl inte direkt säga om det är piece of cake eller skitjobbigt. Jag kan ju bara säga att hittills har det gått rätt så bra, den första drinken jag tog med smak av kakao/mint den var jätte god, smakade som after eight men den jag tog nyss, jordgubb den var inte alls nå god. Visst gick den ner men näe, nå var det just! Men jag har massor av den, för den och kakao/mint var tydligen populärast. Sen har jag fler smaker som vanilj, kakao och cappucino i kalla och sen har jag grönsak och kyckling i varma.

3 om dagen ska jag dricka. Jag tänker dricka två kalla först och sen till middag dricka en varm, det känns bra.

Annars händer väl inte så mkt, eftersom Wille är sjuk så håller vi oss mest inne. Vädret är väl också en faktor till att vi håller oss inne också. Sen att alla vi känner nästan är bortresta så har vi väl inte så många ställen att gå till heller för den delen :P hihi.

Jag har hittat en mobil nu som jag vill ha också, kanske blir det mobilköp också. Vi har räknat ut att det skulle gå på runt 196 kr i månaden för två telefoner i månaden. Sen kan man ju betala av hela beloppet som man ska betala av också när man känner för det, när man en dag känner att vi har råd att lägga ut så mycket. För i dags läget har vi inte det, hade vi haft det så hade jag betalat kontant på engång. Jag gillar det bättre, då är mobilen MIN och färdig betald. Jag har väl aldrig egentligen tyckt om det där med delbetalning men ändå så känner jag för att jag hade kunnat göra så nu, jag vill verkligen ha en ny mobil och D behöver verkligen en ny, så vi får se! :) Kul hade det varit.

Jag är iaf sugen på en SonyEricsson W380i =)

Nu ska jag kika ifall Wille har vaknat
KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0