Det går åt helt fel håll

Min lill prins har inte blivit bättre, så idag ska vi till vårdcentralen här i Härnösand. Jag vill bara att lillen ska bli frisk, det är inge kul att se honom må dåligt. Han har så tungt att andas och är jätte varm. I 3 dagar har han nu haft över 38 grader, närmare 39. Hoppas att det vänder snart. Det här blir ju ingen rolig semester för honom annars och inte för oss heller, för det gör så ont i hjärtat när han gråter och är otröstlig.

Jag klev nyss ut ur duschen, skönt var det att stå där. Det kändes som om jag hade kunnat stå där hur länge som helst.
Alltså dagarna går jätte fort här, men samtidigt så känns det som om vi har varit här iaf en vecka men det har vi ju inte. Vi kom i onsdag och har då bara varit här i.. 1,2,3,4,5,6 dagar snart. Men det positiva med det är ju att det är  8 dagar kvar innan vi ska hem :) Jag har ingen hemlängtan alls!

Det jag däremot gruvar mig över är just resan hem, fy vad trist. Först ska vi åka buss till Långsele. Bussen går 22.05 tror jag. Sen åker vi tåg från Långsele till Gällivare, dvs från klockan 00.30 ungefär till ca klockan 09.00. usch! Men på nåt sätt känns resan hem bättre än hit då vi åkte tåg från klockan 20-06 då vi böt tåg och åkte från 06.10-07.30. Då var vi bara i Sundsvall. Så vi fick då ta bussen klockan 08 och åka till Härnösand, där vi var framme 09. Så resan hem blir på det sättet lättare, jag gör hellre bort alla byten i början av resan, då man sen kan lägga sig och slappna av och kanske sova hela vägen hem. Ohja! Men jobbigt att åka i nästan 12 timmar. YES!

Ja nu blev det ju helt ointressant inlägg det här, bara en massa siffror typ :)
Men den bjuder jag på!

Puss och kram hurrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0