Familjen Krasslig



Här hemma är vi sjuka.
Både jag och Wille var till läkaren igår, virus såklart!
Men jag tycker så jätte synd om min lille, för han hostar och hostar och är allmänt krasslig.
Men som jag sagt tidigare, han är ändå ett charmtroll. Han skrattar och busar precis som när han är frisk. Min gullepojke! Men hade jag varit han så hade jag blivit så grinig och irriterad, för han hostar hela nätterna långa.
Men han får Bricanyl, han ska ha det 3 ggr om dagen nu, tills han blir bättre. Hoppas han blir det snart, nu har han ju varit dålig i 2 veckor.
Sen så tog dom allergiprover på honom som dom nu skickat till Sunderbyn, får väl svar nästa vecka kanske.
De testar ifall han är allergisk mot hund och/eller katt.

Jag själv fick iaf hostmedde utskrivet, men inte fan vet jag om den hjälpte.
Jag tycker att jag hostade mer än vad jag brukar. Äh, vi ger det väl en natt eller två till. Den ska ju funka, det är ju starka grejjor det där :) Så hädan efter vid sängdags så kommer jag ta min lilla sängfösare och sedan slummra in! :D
Typ, inte vet jag om jag blev så trött på den heller som dom sa att jag skulle bli men idag däremot, det kändes som om jag var bakis, inte vet jag om det hade något med den att göra, men jag var då så trött så trött, kändes tungt att lyfta huvudet :)


Sen så har de remiterat (stava) mig vidare för operation nu. Skönt, för jag har ju väntat så länge nu och det känns skönt att äntligen fått det i rullning. Jag har ju typ alltid velat göra det här, hela tonåren ungefär. Får se när det blir..
SUPER !

Nä nu ska jag roa min son som börjar se och låta uttråkad :)
Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: micksan

Söta Wille. Han ser ut som en liten söt minigubbe i sin mössa ;)

2008-07-18 @ 09:41:47
URL: http://micksan.org
Postat av: Anonym

vad söt bild :D Nellie hade också nå virus i kroppen förra veckan, då blev hon helt prickig överallt :l. ni får krya på er.

2008-07-19 @ 11:29:16
URL: http://eftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0