Godnatt


Tänkte bara kila in och säga godnatt. Nu tänker då jag gå och sova, för engång skull ska jag gå och lägga mig tidigt. Det har blivit rätt så sena kvällar för mig den senaste tiden.

Vi har iaf haft en helmysig dag idag, varit ute och busat på gården, Wille har doppat fötterna i den lilla dammen vi har på gården och sen har han gungat massor i hamocken. Det har grillats och ätits ute. Synd bara att det blev så myggigt där vid och efter middagen, det förstör verkligen. Man blir ju skogstokig.

Wille har även badad innan läggdags också, det gillar han skarpt! :)

Får se om jag lägger ut någon bild från dagen kanske imorgon eller så, när bilderna satts in på datorn. Jag lovar inget men vi har tagit en massa fina bilder så det hade varit kul att iaf få upp en bild.

Nu väntar sängen!
Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0