Hur väl känner jag min sambo?

Jag snodde denna från Moa, tyckte den var lite småkul :)

Vad heter han: Kjell Johan Daniel Karlsson
Vad har han för favoritfärg: Rosa ;P
Vad har han för ögonfärg: Blå
Klädstil: Ingen alls, han går med lite allt möjligt, men oftast jeans och en t-shirt.
Har han färgat håret nån gång: Ett X antal gånger.
Har han klippt sig någon gång: Jajjemen, han kan aldrig hålla sig, han säger nämligen ofta att han ska låta håret växa så han kan skaffa dreads.
Har han piercat sig: Jopp, han har haft hål i läppen och sen har han en töjning i örat, sen ett "vanligt" uppe på örat, vet inte vad det heter.. men där högst upp typ :P hihi
Dricker han: JOORÅ, klar han gör, både alkoholfritt och alkoholhaltiga drycker :)
Röker han: Joppsi.
Vad har han för mobil: En gammal SonyEricsson
Vad vill han bli när han blir stor: Konstnär eller uppfinnare ;P ? höhö
Vad har han för färg i sitt rum:  I sitt rum? Ja, iofs han har ju ett eget rum där han brukar pyssla och ha sig, skrubben.. där är det vita väggar :) Där är jag sällan, bara när jag ska hämta handdukar eller sängkläder.
Har han någon/några systrar:  En storasyster, Annelie :)
Har han någon/några bröder:  En storebror, Tony :)
Vad är hans favoritmat: KÖTT!! Eller pizza :)
Vilken mat hatar han: Fiskpinnar ;P Han är nog jäkligt less på det, jag åt det som fan när jag var gravid och före det åt jag det ganska ofta också, men jäkligt ofta under grav.. jag hade ätit det varje dag om jag hade fått men Danna sa stopp ;)
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Han hade nog köpt ett hus, åkt till Jamaica, get Wille en del och kanske jag skulle få en slant, köpt en fräsig bil åt mig nu när jag snart ( förhoppningsvis tar körkortet) :) Jag vet inte, han hade nog gjort en hel del.. pengarna hade tagit slut ganska fort tror jag :)
Vad heter hans pappa och mamma:  Stefan och Berit
Har han bråkat med nån någon gång: Ohja, alldeles för många gånger om jag får tycka till :)
Vad brukar han göra på helgerna: Umgås med mig och Wille och så kan han han hälla i sig någon öl eller två med grabbarna.
Vad har han för musiksmak: Kass! Svenskt.
Hur/var träffades ni första gången: vi har träffats på massvis med fester och då har vi bara bråkat typ, men när vi träffades under goda omständigheter så var det så att han frågade på msn "när ska vi ha en dejt?" En dag senare ringde han och frågade om han fick komma förbi, då kom han hem till min lägenhet på pärhögströmsgatan.
Hur gamla var ni då:  Jag var 16 och han var 20
Vad påminner dig om honom: Jag vet inte egentligen inte, allt väl? Men jag kan bli nostalgisk när jag hör vissa låtar. Då minns man tillbaka till vissa stunder eller händelser.
Vad var det första han sa till dig: Tjena!.. säkert.
Vad var det första du sa till han: Hallå!.. säkert... Jag minns inte :)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt mellan himmel och jord.
Är han beroende av något: CocaCola, cigg, snus och mig, han har så svårt att sova utan mig :P 
Vad kallar du honom: Danne, Älsko, korkskalle, GÖSTA! (har hänt vid nå tillfälle ;P ) pappa och göllet.
Vad kallar han dig: Älskling, Tilda, tildis, Matilda ( väldigt sällan ), Elin ( har han börjat med nyligen) korkskalle och Mamma.
Idrottar han:  Haha nej nej nej :) Han börjar men sen så slutar han och har en massa ursäkter till varför. men jag ska inte klaga, jag är inge bättre.
Hur länge har ni vart tillsammans:  2 år & 11 månader.
Hårfärg: Brun
När fyller han år: 4 dagar efter julafton, 28 Dec.
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara: En ros.
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Ett ord skulle räcka, UNIK! Det finns ingen som han.
Vilket år är han född: 1984
Gillar du han: Mer än så, jag älskar honom! Av hela mitt hjärta. Han är bäst!

Är jag inte duktig så säg Älsko ;)

Idag har det varit "tiptop" väder ;)



Nu ska jag ringa min karl, han väntar på mitt samtal. Jag sa att jag bara skulle skriva färdigt detta så :)

Hejdå!
Puss


Kommentarer
Postat av: Tant_annci

Halloj på er!



Är det skönt att vara hemma?

Här är det tomt och stillsamt, på gott och ont.



Kramisar

2008-08-01 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0