Jenny min kära vän


Jag har haft en riktigt trevlig kväll, Jenny har varit här och vi har surrat om allt mellan himmel och jord. Visst, det brukar vi väl alltid göra. Men idag har det varit lite så där extra mysigt. Kanske är det för att vi har haft KF = Killfritt. Danne är på sväng så han har inte varit hemma och är ännu inte hemma heller och gud vet när han kommer hem, han har nämligen ingen skjuts hem från malmberget. Den stack hem utan honom. Så vi får se..

Nä, jag ska inte sitta här nu, jag ska ligga i sängen för länge sedan. Men jag och Jenny har babblat på till typ nyss.
Hon for hem för kanske mindre än en halvtimme sen så :)

 - Fan, nu hinner jag inte lyssna på min ljudbok, för då kommer jag inte att somna förrän om minst en timme och då kommer jag att vara trött när Wille vaknar. Man blir så inne i boken så det är alltid lika svårt att lägga i från sig mp3n. Men kanske kan jag lyssna 1-2 kapitel. Det blir bara 10 minuter typ :)
Goodnight sweethearts, it's time to go. . barampamba, tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0