Mitt i röran


Tänkte ta och skriva en snabbt inlägg.
Igår blev jag spådd och alltså, helt läskigt.. mycket stämde minsann. Jag kan ju inte säga att de hon sa om framtiden stämmer. Men när hon pratade om det som hänt så stämde i stort sett allt. Några frågetecken finns ju. Men mycket skulle visa sig i framtiden så vi får väl se.

Det jag tyckte vara roligt att höra var om min och Dannes relation. Hon sa att det är väldigt många som inte trott på oss, de  har inte trott att det kommer att hålla. Men att vi har hållt ihop, just kanske av den anledningen att bevisa och idag är vi sammansvetsade och väldigt trygga i vårat förhållande. Hon ser en lång framtid tillsammans :)

2 eller 3 barn till ska jag få. 

Mycket av det hon sa tänker jag skriva upp någon annanstans än här. För det var ju saker som var rätt av det hon sa men som jag inte t.ex kan skriva om här för det skulle bli helt fel.

Hon nämnde en ny bekantskap som jag fått som också har fått barn, hon sa att hon var ensam mamma, att pappan stack redan när hon var gravid.
Hon sa att det finns någon som är intresserad av mig :P
Ja, sen sa hon en massa mer. Det är bara så svårt att komma på allt här och nu.

Okej, det blev inte så kort och snabbt inlägg som jag trodde att det skulle bli :)

men idag blir det att pyssla och grejja för det är pissväder ute.

snart åker vi hem....

Nu ska jag återgå till allt ståhej ! :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0