Nattavaara

Nu nalkas det mys på hög nivå de närmsta dagarna. Jag och Wille gjorde nå impulsivt igår och stack hit till Nattavaara ett par dagar, vi blir väl här till imorgon eller onsdag. Det känns faktiskt bra, man myser som på här hela dagarna av att bara vara. Och det allra bästa är ju att det egentligen inte spelar någon roll hurdant väder det är ute, är det fint ute så myser vi på det sättet att vara ute i solen och hitta på saker. Är det sämre väder, kanske t.o.m regn ute så sitter vi inne och lyssnar på ljudet av regndroppar som faller ner mot taket och plåten. Pysslar och donar innomhus.

Nä, det är skönt och bra för själen att komma bort ett par dagar och då är Nattavaara de perfekta stället att åka till. Jag trivs här, med omgivningen. Myggen är väl de enda jag hade kunnat välja bort så hade det varit perfa, rena paradiset helt enkelt! :)

Of course saknar jag min karl en smula också :)

Både jag och Wille har sovit hela natten, skönt. Det är länge sedan W har sovit en hel natt utan att vakna.
Men hans hosta har ju blivit mycket bättre, jag har inte hört honom hosta en endaste gång efter det att jag gick och la mig igår. Måste vara jätte skönt för honom, irriterande att vakna av alla host-attacker.
Se, Nattavaara är som medicin för dom små också, jag talar nog inte för mig själv om hur bra det är att åka ut hit då och då :)

Nu ska jag ta en drink, smak vanilj tror jag att det blir. Ska prova med en stänk kanel också :)

Jag älskar min familj ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0