Nytt inlägg

Idag är det en sämre dag, vädret är inte det bästa, mulet och lite småkyligt och jag är trött. Vi har haft en lite jobbig natt. Wille har gått och blivit sjuk och har inte alls sovit bra inatt, han har vaknat med jämna mellanrum och varit ledsen och haft det jobbigt att andas. Så vi har gett både alvedon och näsdroppar. Det han vaknat mest av är att han tappat tutten, han har svårt att ha den i munnen då han varit snorig och haft jobbigt att andas med bara näsan. Men ändå vill han ju så gärna ha den där tutten att snutta med då han inte ännu sover så djupt men det är ju inte det lättaste. Sen har han haft feber också och har det ännu. Så vi ger honom fortfarande alvedon för att få ner den en aning.

Trots att det är dåligt väder ute och jag är trött så känns det ändå som en ganska lugn och skön dag. I och med att W är sjuk och jag är trött så är det ganska skönt att känna att man inte "måste" gå ut ocg göra någonting för att det är fint väder ute. Utan idag får bli en sån här "bara-ta-det-lungt"-dag :)

Vi ska tydligen äta god mat idag, visst jag tycker att hittills har vi bara ätit riktigt god mat egentligen så jag får omformulera den meningen till : Idag ska vi återigen äta god mat ! :) Det skulle tydligen bli något med fläskfilé, någon gryta av något slag, mumsigt värre :) Allra gladast blir väl min karl. Han tjatar ju om fläkfilé ganska ofta så :)

Då jag haft svårt att sova inatt så har jag haft ganska mycket tid att fundera och jag har kommit fram till att jag har världens bästa pojkvän, att jag verkligen verkligen älskar honom! Jag kan se en lång framtid med honom, jag vill aldrig att vi ska få en framtid utan varandra. Jag hoppas verkligen att jag inte är ensam om att känna så. Visst. inget förhållande är väl perfekt, ofta finns det väl saker, både kanske stora och små som man kanske hade velat ändra på eller åtminstone kompromissa ihop en lösning eller liknande. Och jag är nöjd numera, MEN jag kan fortfarande känna mig lite överkörd eller osynlig på en viss punkt. Den punkten som känns väldigt viktig för mig, Jag hoppas verkligen att han en dag kommer att förstå och respektera mig där, agera så han bevisar motsatsen. Hittills har han bara visat mig att jag har rätt! Men hursomhelst så älskar jag honom, det är därför jag bryr mig, annars skulle jag täppa igen kakhålet ju :)
JAG ÄLSKAR DIG DANIEL KARLSSON <3 - bara så att du vet om det!

Nu har jag fördrivit lite tid här också.
Nu tror jag att jag ska gå och vara social i köket med Tomas och Annelie :)

Min lillgosse ligger och sover, säkert har min storgosse också somnat :)

Au revoir ! :) (?)

Kommentarer
Postat av: DAniEL

jag älskar dig å gumman min !

2008-07-06 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0