Onsdag ?


Jag är så dagvild här nere, det känns jätte konstigt att det är onsdag bara, jag tycker att det borde vara fredag hellre eller något sånt.

Nyss la jag Wille för att vila, det är så skönt att han börjat bli bättre. Redan igår såg man stor skillnad. Han har ingen feber nåmer och det visar ju att medicinen hjälp. Inatt har han bara vaknat engång, så jag kände mig väldigt pigg och utvilad när jag vaknade 06.30 imorse. Han hostar fortfarande jätte mycket och är rackarns rosslig och tungandad, men fortfarande är han ju piggare och det är huvudsaken. Och antagligen har slemhinnorna blivit påverkade av hans snorande och skit i näsan så han blöder näsblod. Och idag har Annelie hjälpt oss med att suga ut snor ur näsan med sån där sug, åh jädrans vad mycket det fanns i den där lilla lilla näsan. Men jag pallade inte att se på, kväljningar oohja!

Wille hade också behövt bada, efter allt snorande och gnuggande och rinnande ur både ögon och näsa så skulle inte lite ordentlig tvättning skada. Så vi får se om det kanske blir det idag.

Annars idag så är det dåligt väder ute, mulet och regnigt. TRÅK!

Får se om jag har turen att få bli spådd, om inte idag så en annan dag. Jag kan tycka sånt är kul, sen är det ju upp till var och en om man vill tro på det eller inte. Vissa tycker bara att det är svammel och andra ser det mer som ett tillfälle att få se in i framtiden.

Nä nu ska jag lyssna på en härlig låt på youtube, sen blir det något annat !
Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0