Our last goodbye

Har nyss ätit brackamiddag hemma hos Lillebror :)
Vi bjöd då såklart!
Vi är och säger hejdå, sen kommer vi ju inte att träffas på minst 2 veckor så det var ju bara tvungen att göras, jag kommer sakna lillen ! :/ Jag kommer sakna så många men jag kommer ju tillbaka så det är ju bra :) eller förhoppningsvis, man kan ju aldrig veta.. man lever ju en dag i taget man vet ju aldrig vad som händer här i livet. Men om jag själv får bestämma så vill jag gärna leva till jag iaf är 100 år, sen kan jag dö :)

Jaja, nu ska jag inte sitta här och nöta. Dags att göranågon nytta, typ sätta ner disken i diskmaskinen kanske.
Sen en rök, sedan ska vi väl iaf börja TÄNKA på att gå hem, sen lär vi ju tänka på det ett tag innan vi verkligen går. Jag vill inte hem av den anledningen att tiden går så långsamt där hemma, och jag vill att klockan ska bli iaf sju nu :)

Ok, det var allt för den här gången.
Ha det så bra alla!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0