Semester

Jag ville bara uppdatera och säga att vi har det super bra här nere.
Som vanligt är ju jag den som klagar på riktig värme, jag gillar den inte. Men nu har det faktiskt varit så varmt att i stort sett alla har klagat här :)
Nåväl, man ska väl inte klaga. Men jag tänker på Wille, det är ju inte så bra för honom att sitta ute i värmen, så det blir skuggan för oss.. så länge det finns någon, efter en viss tid på dagen så finns det ingen skugga att gömma sig i här på gården.

Och ja, jag är sååå sugen på att vara gravid igen, den där mysiga delen med graviditeten. Det är två stycken här som är gravida och man blir sugen bara av att titta på dom. Och dom har inte så länge kvar, åh! :)
Sen så saknar jag inte den jobbiga delen som jag hade med min förra. Då hade jag det kämpigt från början till slut, alltid var det något nytt. Men det behöver ju inte bli exakt samma nästa gång heller men . . .
Jag vill ha en flicka ! :).. men en pojke till hade också varit lycka ! :)

Men för tillfället är jag nöjd med min Wille :) !! ...
Jag älskar honom såå här mycket *sträcker ut armarna så långt det går och lite till*

Men hoppas ni alla andra har det så bra som vi har det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0