Svinen bleknar


Penicillinet verkad då hjälpa. Utslagen har redan blivit blekare och färre, skönt. För jag har verkligen sett ut som ett svin i nyllet, så gräsligt fult. Men men, nu är det nästan så att jag hade kunnat visa mig bland folk igen utan att skämmas :)
Mycket bra!

Jag har nyss betalat bort fakturor, lika bra att göra bort dom på engång när man fått stålar. Men något irriterande är att jag har fått mindre pengar från FK än jag brukar, men antagligen är det för att jag fyllt i nya dagar den här månaden, eller uppdaterat, eller ännu bättre förlängt föräldrapenningen. Men jag kom inte ihåg hur många dagar jag brukar ta, så jag kryssa i mina som jag tror att jag har haft. Men tydligen var det typ en dag för lite eller så. Men men..

Ni med föräldrapenning, dom där lägsta-nivå-dagarna. När är det man får börja ta ut dom? Jag har för mig att man inte fick ta ut dom dagarna före ett visst antal "vanliga" dagar, är jag ute och cyklar eller stämmer det ?

Kanske är det dom jag börjat ta ut men som jag inte kryssade i nu?.. HMM.
Ska kolla upp de där, för jag vill börja ta ut dom så att dom inte blir ensamma kvar, för vi kommer då inte ha råd att leva på bara dom, utan jag måste mixa ihop dom med de andra dagarna för att det ska gå ihop.

Nåväl nog om min föräldrapenning.


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0