Trött

Jag hann bara säga orden att tabletterna hade hjälpt så gick jag ut och det bara slog till.
Nu sitter jag här med halsont, huvudvärk och är trött.Just nu känns det som om det kommer bli en tidig kväll men det är inte säkert att det blir det iaf, det brukar sluta med att man sitter uppe lika länge som vanligt om inte t.o.m längre.
Men nu är det i vilket fall som helst snart nattning för Wille. Igår hasade han sig framåt ordentligt för första gången, kul att se :)
Jag pratade med min pappa idag också, då fick jag plötslig hemlängtan, men jag gissar att det går över för vi
ska ju hem snart. På tisdag kväll åker vi och är hemma på onsdag morgon.
Men innan vi åker ska vi hinna med att gratta mormor som fyller år. Hon ska bjuda på tacotårta, det ska bli göttans.
Nu ska jag mysa med min lillkille.

Aj när jag svälj, trevlig helg !
( HAHA, den var dålig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0