Tung natt


Jag hade för det första jätte svårt att somna, vid halv två hade jag ännu inte somnat. Men kanske någon halvtimme efter det. Men klockan 3.00 ringer min mobil, jag missade samtalet eftersom jag upptäckte att det ringde för sent. Inte var det någon större skada skedd då eftersom då ringer det på Dannes mobil istället. Så då vaknade vi ju igen. Sen somnar jag efter många om och men om, men hann inte sova länge. Klockan 4 vaknade Wille. Då var det bara att kliva upp för att plocka upp honom. Han fick iaf sova med oss. Han har börjat få det som någon vana :P Men men, det är ju så mysigt ändå så :)
Sen vaknade han klockan halv sju. Steg upp och gjorde i ordning välling åt honom och en dos bricanyl. Gav honom det, sen fortsatte vi sova till halv nio. I antal timmar har jag säkert fått nog med sömn. Men det värsta är när man blir avbruten i sin sömn tycker jag. Då är jag mycket mycket tröttare än om jag åtminstone fått sova 3-4 timmar i streck.

Bla bla bla.. idag då? Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske gå på lindex och kolla om jag hittar nå kul åt Wille. njaaaaaaaae, slösa pengar? Igår gick det nog med pengar. Nä, nu ska det snålas med penki den här månaden :)
En prommis blir det idag iaf :)

Jenny har tydligen planer för mig också men jag känner mig så kluven. Jag vet inte hur jag ska göra.. det får vi fundera på.

Pusspuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0