Wille hittade just en kakbit


Jag och Wille sitter här vid köksbordet, fortfarande kvar i byn. Men idag åker vi kanske hem, jag tror det!
Hursomhelst sitter jag här på en vanlig stol och W sitter i sin barn matstol, han sitter där och gör nr. 2. Mitt i allt klämmande så hittar han en liten kakbit bakom honom i stolen, det är inte ovanligt. När Wille äter kaka så ramlar alltid något ner i stolen som man får plocka upp sedan. Men denna lilla kakbit hade vi minsann missat. Så nu sitter Willeman och suger på en liten kaka och klämmer  :)

Han är så söt, han har nu verkligen hittat sin egen tunga, han lipar och leker med den :)
Den kan vara kort och tjock & lång och spetsig :) tihi. Det ser så kul ut så jag måste alltid skratta när han sätter igång.

Nej nu har jag en blöja att ta hand om.

Hörs senare!
Hejdå! Vink Vink! -som vi brukar säga åt lille Wille :) Och då möts vi alltid av ett stort smile och en arm som viftas fram och tillbaka, han är jätte duktig på att vinka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0