Är jag en nörd?

Jag gillar den här låten, jag tycker killen i teliareklamen är grym istället för töntig som endast har den här låten på sin dator. Cool kille :) Tycker den är en störthärlig partylåt :) Haha.



Har kikat idol, jag gillade Lars idag. han bjöd verkligen på sig själv :)
Annars tycker jag egentligen inte så mkt, jag tycker alla är bra mer eller mindre.
Men idag tycker jag att LouLou kan åka, jag tycker inte att hon är lika bra nåmer som hon har varit från början.

Jag känner annars för att vara djup idag, men samtidigt så orkar jag inte. Jag har känt att jag har velat skriva av mig om allt och ingenting idag här på bloggen, men det kommer inte fram nå bra ord i rätt följd, eller nå liknande.
Får se vad som händer senare, kanske blir det ett till inlägg, kanske blir det ett djupt, kanske blir det ett helt tvärtom eller så blir det bara pannkaka eller så blir det ingenting :) Ni hajjar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0