Bad day!


Jag kan inte påstå att jag mår bra idag. Någonting är de då som inte är som det ska. Sen vad och hur allvarligt det är, det är en annan fråga. Men idag har jag haft så där ont i magen igen, i "flickmagen" och i ryggen. Det känns som om någon hugger mig med en kniv ( jag har aldrig blivit knivhuggen men det är den närmsta beskrivningen jag kunde komma på ), ibland bara en gång men ibland också flera gånger på rad. Sen är jag yr, det känns som om jag vilken sekund som helst kan falla omkull. En läskig känsla. Sen nu på kvällskvisten, efter jag pratade med mamma i telefonen så känns det nästan som om jag har feber men jag har inte det. Men jag svettas, kallsvettas som. Läskigt är det då, helst när man inte vet vad det beror på. Håller det i sig till imorgon så ska jag då det första jag gör när jag vaknar ringa vårdcentralen, för nu har jag ju haft det här i ett par dagar och det ger ju inte med sig, tvärtom. Jag känner mig mer och mer sjuk. Tidigare hade jag ju som mest ont, men idag har jag känt mig sjuk. Dåsig, yr, huvudvärk och trött. Sen om något av det har med de onda att göra, det vet jag ju egentligen inte. Men det känns som så iaf.

Jag tycker t.o.m att det är obehagligt att vara ensam hemma med Wille. För som sagt, det känns som om jag kan tuppa av bara här och nu. Helt skakis är jag. Nu kommer det säkert ändå inte att hända det är bara så det känns.  Men som tur är skulle lillebror komma förbi här på ett tag ( han ringde nyss och frågade om vi skulle vara hemma, att han skulle dyka förbi på en minut, en kvart eller en timme). Det skadar inte att han är här med oss :)

Nu har jag klagat av mig lite :)

Puss


En bild på Willes snygga virvel får nu här på slutet bl.a :)


Willes bus-min också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0