Bluff!


Vårat tidigare äventyr var att gå och hälsa på pappsen. Jag blev kvar där längre än planerat. Jag kände att jag ville sitta en stund extra där idag, så jag skickade hem Danne för att lägga Wille. Han började bli en aning trött. Jag, pappa och Benna började spela kort. Benna lärde oss nya kortspel, pokerbluff och bluff, och fy tusan vad jag har garvat! Tårarna har bara sprutat åt alla håll och kanter. För det första för att jag själv var så usel och för det andra för att min pappa var ännu uslare! :) Men kul var det och det är ju det som räknas. Men för att betona en sak, jag vann! Trots att jag var så kass men tydligen inte allt för värdelös :)

Haha, nu höll jag på att krascha tv-kontrollen. Eller jag gjorde väl det men den klarade sig, den funkar då ännu. Danne ber mig skicka kontrollen härifrån till honom som ligger i soffan två-tre meter bort. Jag kastar den! och hoppsan Kerstin! jag kastade lite för långt/hårt för den flög rätt in i väggen och den gick i två delar. Men den gick att laga :)

Nå bla bla bla..

Nu måste jag sova, man ska ju orka upp med lillkillen imorgon också :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0