Chocktillstånd


Vilken sovmorgon jag fått alltså. Klockan är 10.17. Jag tror aldrig att Wille sovit så här länge, jo kanske när han var lill-lill-liten, då han inte hade några rutiner egentligen. Ja men iaf, han sover ännu. Eller han håller på att vakna tror jag. För han ligger och rör på sig med jämna mellanrum. Men iaf! Shit vilken chock jag fick när jag klev upp och såg att klockan var tio och ingen Wille är vaken!

Jag har kommit på en sak, jag ska börja äta havregrynsgröt på morgonen till frukost hädan efter. För det första så gillar jag det, det är så länge sen jag har ätit det. För det andra så är det ju nästan den bästa frukosten man kan äta, det är ju jätte nyttigt och bra.

Sen har jag funderat på att börja köra en liten halv-variant av GI. Ta bort kolhydrater till lunch och middag. Iaf minska.
Vi får se hur det går. Får köpa hem lite kaninmat som jag får äta till i stället.

Min plan för idag är nu till en början av dagen gå till Coop och handla hem lite mat för veckan, varför jag väljer coop är ju då för att då tar jag två flugor i en smäll. Prommis & handling :)

Puss




It's shaking from the pain that's in my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0