Dags för lite nytt och fräscht.

Vid frukostbordet





Blöjbyte.

Lek



Sådärja, min kamera har inte används så flitigt på sistone så jag tyckte att det var dags att damma av den nu.
Så nu blev det istället ett gäng med bilder på gossen :)

Idag varjag duktig som äntligen ringde till komvux, så nu har vi bokat in ett möte och så får vi se vad vi kommer fram till där.

Idag blir det lugna puckar skulle jag tro. Kanske att jag drar ett varv med dammsugaren, det skulle vara det. Inte så mkt mer än så. Till middag tror jag att vi ska äta antingen rester från igår, dvs korvstroganoff (om vi inte käkar det nu till en sen lunch och äter en liite senare middag sen för jag är hungrig) eller köttbullar, potatis och gräddsås. Är jätte sugen på potatis :) Vi får se!

Gossen sover så jag ska passa på att grejja här lite innan han vaknar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det tycker jag också, vi får ta och bestämma träff:)

2008-10-15 @ 14:10:02
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0