Den här gången är jag uppe före Wille :)


Jajjemen, jag har varit vaken i två timmar nu, ovanligt då det alltid är Wille som väcker mig. Men inte idag!
Idag klev jag upp för att jag inte kunde sova nå längre, jag vet att Wille ändå kommer att vakna snart, eller brukar göra det vid den här tiden. Men idag kan det ju bli annat då han grät och inte ville/kunde sova förrän vid tolv. Första natten under min "sjuk-period" jag själv sovit bra iaf, känns bra :)

Innan jag gick och lade mig igår så läste jag aftonbladet.
Äntligen har dom hittat Carolins kropp. För det första så ger den ju så många svar om vad som egentligen har hänt sen måste det ju kännas skönt för hennes familj att dom hittat henne, nu kanske dom kan få lite ro i själen. Som dom sa i efterlyst, hittar dom aldrig henne så kommer dom aldrig kunna sluta tänka på henne, vart hon är och vad som har hänt henne. Nu kommer dom att kunna ha en begravning, säga farväl och sådär, och dom kommer att ha en grav att gå till. Det känns skönt. Men bäst av allt skulle ju självklart vara att hon var vid livet, att det hon nu varit med om aldrig skulle ha hänt. Att hon skulle kommit fram dit hon var på väg.
*Sänder en tanke till Carolin och hennes familj*


Nu vaknade lillkillen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0