Den stora dagen närmar sig med stormsteg


Jag kom nyss hem från trafikskolan, körde i vanlig ordning dit och hem också :)
Det är så kul att köra bil nu när man börja känna sig säker. Det var inte länge sedan då jag verkligen gruvade mig för nästa korsning som kommer, jag ville verkligen inte stanna någonstans då jag var livrädd för att inte komma därifrån ;P hihi. Men så känns det inte längre och nu känns körkortet nära, uppkörningen är bokad. Nu är det bara att nöta så jag klarar den också. Skulle vara så great att klara uppkörningen på engång, inte kugga och vara tvungen att boka en ny och vara nervös ytterligare en gång. Men än är den stora dagen hemlig, folk kommer att få veta först när jag kommer hem med pappret där det står GODKÄND på :) Det räcker med att jag själv kommer att vara nervös, inga fler behöver vara det åt mig. Då blir jag bara ännu mer nervös :) Så, så är det!

Idag blir det tacotårta till middag. Jag väntar bara på mitt sego till pojkvän som ännu inte hade varit och handlat fast han stack samtidigt som mig hemifrån. Nä, han satt hemma hos sin morfar han. Får se hur länge jag får vänta, jag är vrålhungrig! :)

Jenny bjöd oss på mat idag men eftersom jag verkligen längtat efter tacotårtan så tackade jag artigt nej men bjöd henne hit istället och så blev det, hon kommer och äter här idag och sen får hon bjuda på middag imorgon istället, för hennes rätt lät också jävligt smarrig! :)

Ikväll börjar City akuten igen, den gillar jag. Ingenting jag brukar följa då jag alltid glömmer bort att den är men när jag väl ser den så gillar jag den skarpt. Så ikväll har jag planerat att försöka komma ihåg att se den.'
21.00 på tv3.

Hejdå!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0