Drar täcket över huvudet!


Jag har bestämt mig för att ta en tidig kväll. Jag ska bara kika en sista sväng här på internet, sen gå och borsta gaddarna och sen ska jag krypa ner under täcket och somna på en gång, så känns det då nu. För tillfället har jag inte så ont i magen så det gäller väl att passa på. Däremot värker mitt huvud men jag hoppas att det inte kommer att hindra mig från att somna.

Jag kom på en sak nu, vad mysigt det hade varit att slå på en bra skiva på stereon inne i sovrummet. Men då måste jag bränna en, för jag har ingen vettig. Men det innebär att det tar lite längre tid att få krypa till kojs än planerat och det kändes tungt. Jag ser fram emot att gå och lägga mig.. men kanske jag slänger ihop en fort?

Så får det bli. Jag ska iaf kika lite vad jag har här på datorn och ser det ut att kunna gå fort då gör jag det, men känns det så där trögt och fantasilöst så får det vara.

Godnatt hurrni!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0