Eddan


Klart som korvspad att jag hellre stannar inne i värmen och lägger mig under en filt på soffan och glor på Eddie Murphy istället för att pallra mig ut i kylan för att springa lite. Det hajjar ju vem som helst. Trots att jag inte pussade min karl så ska jag minsann se en film med Eddan nu.

Springeriet tar jag tag i någon annan dag. . . för det är något jag länge har tänkt göra. Någon dag måste jag ju ta tag i det också, men vafan. Det hinns! Haha! ( typiskt mig att skjuta fram saker och ting ) :)

Jag har pratat med min mamma idag om Luleåresan jag ska göra för att träffa Dr. Lasse. Jag frågade henne om hon har lust att köra dit mig och det hade hon. Hon kunde göra det om inget annat viktigt kanske skulle dyka upp men det trodde hon väl inte, hon skulle försöka hålla den dagen fri på almenackan. Jag sa till henne att det kunde vara roligt att passa på  att bara göra någonting med bara henne också. Så då kan man ju ta två flugor i en smäll, åka till luleå och träffa läkaren och samtidigt umgås och kanske göra lite annat där i storstaden utan barn och karlar ;P Bara jag och mamma (kanske Jenny skulle med också, om hon nu inte bara sa så på skoj men hon får också väldigt gärna följa med oss, det hade också varit trevlans ) Jag sa till mamma att Jenny kanske också skulle följa :) Så det är hon beredd på :)
Hihi.

Bla bla bla, snart spårar detta inlägget ut med en massa dravvel.
Nu ska vi slå igång filmen. Meet Dave.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0