Godkväll!


Idag, eller igår (14e) var det en månad kvar tills vi fyller år, jag och Wille :).

Jag kan inte påstå att jag mått bättre idag. Ännu en dag har gått med jätte yrsel men nu börjar jag bli van och farligt verkar det ju inte vara, annars mår jag prima ballerina. Några små hugg i magen har jag också haft men absolut inte i närheten som igår.

Dagen idag har fördrivit med handling, övningskört, handlat igen, dödat en mal som flög ut ur våran mjölpåse, ring lillebror och bett honom komma och käka krabbisar med oss och ta med nytt mjöl, gjort krabbisar, ätit krabbisar och druckit varm oboy, surrat skit, bytt stav i tungan ( länge sen sist, har inte brytt mig )och här sitter jag nu :) Där i mellan allt har jag ju såklart myst och lekt med lillgossen också. Mammas ögonsten! <3

Om en vecka blir det en tripp till luleå, träffa doktorn. Vad jag nu ska dit och göra nu?
Nu ska jag gå och sova, försöka iaf. Känner mig inte ett dugg trött.

Godnatt

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0