Goodie!


Min mun ser bättre ut och känns även mkt bättre. Nu kliar det mer än gör ont och det sägs ju vara bra, klia = läka. Men jag fick ändå en liten dutt med penicillin.

Ihelg ska jag och Willeman bosätta oss i Nattavaara. Vi kanske åker dit redan imorgon, det får vi se. Mamma ska in på fredag också, så då hade vi ju kunnat åka med henne då också. Men det känns som om jag lika gärna kan åka imorgon, för vad sjutton ska jag göra här hemma ändå? Svar ingenting. Det ska bli skönt att åka hem till mammsen. Lillebror skulle också dit, tror jag och hoppas jag. Det hade inte varit allt för dumt. Då får vi lite godtid :) I love my little brother!

Snart ska vi på middag, thaimat :) Jag längtar! Det ska bli så gott.
Efter det tror jag att jag ska lura svärföräldrarna att svänga in på coop eller så får jag helt enkelt ta mig dit själv sen. Vill handla lite bak ingredienser. Är på bakhumör och då har jag med mig litte gotta till byn att bjuda på. Jag får göra dubbelsats så Danne får ha lite här hemma också. Inte för att jag tror att det jag ska göra är något för honom, det är en väldigt "gräddig" kaka. Så, vi ser ju :)

Nu ska jag invänta svärisarna :)
Kurrikurr!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0