Gosa


Idag blir det hemgång, känns inge vidare. Hade det inte varit för att vällingen är slut och att jag har körlektion imorgon så hade jag då stannat här en eller två dagar till minst.

Snart ska jag och Wille gå och vila, Wille håller på att somna i sin matstol och jag håller på att slockna ner på tangenterna :) Idag är jag seg och trött. Och inte nog med det, sen är det söndag också, en jäkla seg dag blir det idag alltså. Så när W somnar så ska jag minsann också passa på att slummra en stund.

Men innan det så ska jag ut en sväng. Jag ska bara vänta på att mamma kommer ut ur duschen så hon kan hålla ett öga på Wille medans jag är ute på gården och glor lite.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0