Heaven or Hell


Blev en helkväll hemma hos pappsen ikväll. For dit vid halvsjusnåret, men då hann jag bara komma in igenom dörren och han säger att han var på väg hem till mig för att träffa Wille och spana in hans gitarr :) Så då bestämde vi oss för att fara till mig istället, för Danne och Wille var hemma. Innan vi for hit så fick jag övningsköra och även övningstanka för första gången. Det gick ju lätt som en plätt, helst med pappa vid sidan om som coach. Sen for vi hit men då hade Wille somnat för natten så pappa tog sig en slurk kaffe innan vi drog vidare mot malmberget för att hämta Lillebror, jag körde även dit. Men när vi var där så böt jag plats och hoppade bak och Lillebror fick ta över ratten.

Jag följde med dom hem och har suttit där tills nu. Det var faktiskt trevligt att sitta där själv för engång skull. Det blir att man umgås på et helt annat sätt mot för när Wille är med. Då ska ju moffa självklart lägga nästan all sin energi på att leka med lilleman istället :) Idag satt vi vid köksbordet och surrade om allt mellan himmel och jord.

Wille har blivit stor, det har han. Det märktes idag då han nästan började bråka med sin kusin då han inte fick leksaken som hon lekte med, då blev han arg och "bet" tag i kussens ben. Han brukar göra så när han blir arg på någon/något. Ska han komma förbi en stol säger vi och han inte klarar av det då blir han arg och sätter som stolen i munnen och biter tag och grymtar sig :) Han brukar t.o.m bli arg på golvet och då gör han samma sak, försöker som bita tag i golvet men det blir ju som mer som om han slickar golvet för det går inte så bra att bita tag i ett golv, det kan ni ju prova själva ;)
Han är så söt när han gör så men det är ju faktiskt en grej vi försöker och måste få ur honom. Han får ju inte lära sig att börja bitas. Än gör det inte ont, för han lyckas som inte bita tag riktigt, det är mer som om han bara sätter en kroppsdel eller sak i munnen. Men tiden går och han får fler tänder och lyckas snart hitta den rätta tekniken för att bitas så som sagt, det måste bort! :)

Jag har varit med Sötaste Carro idag också, i stort sett hela dagen till och från. Vi har vandrat runt på stan, fikat och ätit middag ihop. Skvallrat och snackat skit har vi ju också gjort som vanligt. Vi har haft trevligt enligt mig iaf. Hon är så mysig min Carro :)

Jenny drog till Luleå idag istället för att bjuda oss på maten som var planerat. Ja jävlar, det ska jag komma ihåg!
Nä, skämtosido. Det gör ju absolut ingenting, hoppas att hon har det trevligt där borta :)

Åh herregud vad jag skrivit. Nu till något annat. Typ sussatime!

Godnatt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0