Idag har jag hosta!


Idag är det ju söndag, vad ovanligt att man känner för att bara fly fältet till något roligare ställe? Men frågan är om söndagar alltid känns trista och gråa i alla städer och länder? : ) Det kan jag inte tänka mig.

När jag tänker på gårdagen så känner jag en besvikelse, besviken på hur du ibland kan bete dig.
Du tycker att det är en baggis, du ser inget fel i det. Men du vet att jag gör det, jag tycker att det är fel.
Du vet ju vad jag tycker och tänker, så därför blir det fel. För mig handlar det om principen.
Du vet.

Dagen igår blev annars bra. Beställde lite smink ifrån oriflame, vi fick fika där och det var då den godaste morotskakan jag har ätit ( jag tror det var morotskaka ) :P Jag gillar egentligen inte den kakan så mkt men igår var den mummsig.
Jag och Jenny hängde ihop hela dagen efter den där visningen. Jag tror att vi skildes åt vid halv två någongångpå natten, då promenerade hon och Adam hem härifrån :)
Idag känner jag bara för att åka bort.

Här spelas ljuv musik. Wille spelar gitarr med en boll. Så det blir både som gitarr och trumma :)

Idag kommer min mamma !!
Något att se fram emot iaf :)

Nä nu ska jag lura karl min att fixa käk :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0