I’ll pull a sunshine story in a pouring rain


Flickor och barn - kissar, kan även pissa.
Killar - pissar (!)
tihi

Nu är jag trött. Fel att gå och lägga sig då?! Nä!
Det är precis det jag ska göra härnäst.

Imorgon ska jag försöka göra något vettigt. Kanske ta en långprommis t.o.m. , hade varit rätt skönt.
Tar den kanske tidigt, det är som skönt att vara ute och gå på morgonen, då det är ljust.
Men det brukar också vara riktigt skönt att vara ute och gå på kvällarna. Jag vet när vi är på väg hem någonstans ifrån på kvällen med vagnen, då brukar det kännas som om man hade kunnat gå mkt längre.

Sängen kallar!


Puss


So here’s my observation
You could never see it through my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0