Irritation


Jag mår illa. Jag känner mig rastlös men ändå är jag rackarns trött.
Har kikat idol nyss och idag tycker jag Sepideh (stava?) ska åka. Hon har blivit tråkig!

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Glidit runt lite på coop, dollar, D's mormor och morfar, min pappa och sådär. Sen har vi väl spenderat en massa jäkla minuter på att hitta en parkeringsplats som man får stå på hela natten, lättare sagt än gjort. Helt värdelöst! Det slutade iaf med att jag står på en helt annan gata än den vi bor på. nåväl.. det är inte nå längre att gå dit än till parkeringen här utanför så det spelar inte så stor roll, men irriterande är det iaf.

Jag känner för att shoppa lite kläder men jag är i valet och kvalet om jag ska. Vi får se :)

Nu ska jag göra något annat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0