Mat, hosta, slem, tryck, luleå och godnatt!


Kom nyss hem ifrån Jenny och Adam som bjöd oss på middag idag, gott var det :)
Jag har gått och blivit sjuk också :/ Jäkla lillebror som har smittat mig, för det verkar då som om jag har samma som honom. En jävla rethosta, är helt tjock i halsen och har ett tryck i skallen, öronen. Trist! Nå jag hoppas iaf att det kommer gå bra att åka till läkaren i luleå imorgon ändå, kan ju hoppas på att jag får ont i halsen också :P Men det kommer ju säkert inte vara superkul att åka bil dit och tillbaka, sen om vi ska gå på stan och sådär också, kanske kommer det att bli jobbigt eller så kommer det gå perfa, det åter står ju att se. Dit ska jag då!

Wille sover. Han somnade i bilen på väg hem så det var bara att göra honom i ordning för sängen och lägga honom, han somnade med de samma :)

Nu ska jag läggamig på soffan och tycka synd om mig själv, för D är uppe hos L.

Ha det bra hurrni! Det här var det första och det sista jag skrev idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0