Nicke Nyfiken

SÖTNOS


Nu är vi hemma igen. Wille promenerar runt här med lära-gå-vagnen.
Mamma hade försökt ringa mig nästan direkt efter det att vi hade åkt, men pga den dåliga mottagningen efter vägen så kom hon aldrig fram, men jag ringde henne när jag kom hem och då berättade hon det. Hon skulle säga att vi skulle vända om, för det blev så tomt där hemma. Alla "barnen" har ju nästan varit där ihelg den enda som saknades var Fia.
Så det är klart att det blir tyst och tomt när vi far. Men lite skönt måste dom ju tycka att det är, inga ungar som är där och stökar ner ;P Men som jag sagt tidigare, jag hade då egentligen kunnat stanna där, om jag bara hade kunnat.

Och Wille har då verkligen blivit stor, det slog mig här tidigare. Han fyller ju snart 1 år. Gud, vad tiden gått fort.

Om ungefär en timme ska Wille sova i vanlig ordning, det ska bli skönt att få lägga sig på soffan och bara vara.
Är det någon bra film idag på tv?

Nu ska jag fortsätta här.
Puss



Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

hehe vilken sötnos=)

2008-10-10 @ 11:17:22
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0