Nipplar =)


Haha, det känns som om jag har haft en fnittrig dag idag :)
Jag gick med Jenny och Carro på stan idag, vi har strosat runt lite här och var, åkt lite bil, varit på Ica ( gamla rimi) där Carro köpte citroner, jag var såklart lika barnslig som vanligt och sprang runt med citronerna och ville "nippla" folk. Folket fick bli Carro, och hon bara rööööös som hon själv uttryckte det ;P haha. Sen flummade vi vidare ute på parkeringen. Ja, flummiga som vi är. Sen for vi till Jenny där Carro började prova lite outfits för ikväll. Haha ja, nå har man roligt åt henne, hon är så söt och gudomligt rolig. Hon spräckte även ett par av Jennys bagy brallor, hon skulle visa att dom var alldeles på tok för bagy på henne så det knappt gick att sära på benen, vipps! så knakade de till och det var ett hål i grenen :P hahaha. TokFia :) Ett gott skratt fick man då sig.

Troligtvis får vi en nattgäst här i natt också, Carro :)
Storebror skulle komma och kika idol här också, Jenny också.. tror jag :) KUL! =)

Men ja, nu hinner jag inte skriva något mer, Wille hjälper sin pappa i köket men pappa tycker att sin son är lite väl hjälpsam ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0