Operation!


Nu är jag hemma igen, nyduschad och redo för sängen.
Det har varit en givande men dock så jobbig dag också mellan varven.

Var väl framme vid tio-tiden imorse i Luleå. Tjugo i elva kom vi in på läkarhuset och jag fick komma in med detsamma.
Sammanfattat vad som sades inne i undersökningsrummet: Han förstår att jag vill göra en operation och efter att ha undersökt mig och sådär så fanns det ännu mer skäl till att jag skulle få beviljat en också. Han tyckte det var väldigt trångt i min hals och att mina halsmandlar var stora. Alltså, jag ska operera bort halsmandlarna. Äntligen, jag har velat det i flera år.
Nu ska jag bara vänta på en tid, kan ta några månader, men det är värt väntan. Visst, jag kommer nog att ha jäkligt ont just efter operationen men förhoppningsvis får jag inga fler halsbesvär sen :)

Jag kom ut från rummer 11.05, så besöket gick fort. Sen skulle jag bara fylla i en massa papper, det var väl det som tog längst tid.

Sen har vi strosat runt på stan, jag fyndade en mössa och ett par vantar. Sen hittade jag en bok åt D :) Inget mer än så, men jag är nöjd. Jag hade ingen större budget med mig så jag lät mig inte ens fynda så mkt. Vi har då iaf ätit god mat, buffé och alt :) Så vi lastade på.

Men jag måste då säga att det inte var någon höjdare att fara på en sån här tripp när man är sjuk och ännu jobbigare då man verkligen känner att man sovit hur kasst som helst natten till idag. Tror att jag fick ihop 1½ timme eller något. WOW!

Jag hoppas att jag har en snäll karl som nästan frivilligt säger att jag ska få sova ut imorgon, helst om jag får en lika kass natt i natt igen. Vi får se. Han borde ju ha lite överseende. Men men, annars är det väl bara le och kliva upp imorgon när W vaknar :) Nog för att vi ändå alltid har så mysigt på morgonen så.

Nä nu lite cocilliana ( stava?) och en alvedon, sen kojjan.

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag har haft!
Tack Mamma och Jenny för det grymma sällskapet och för en jätte trevlig dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0