Positivt


Jag tycker att jag bara har gnällt de senaste inläggen så nu tänkte jag skärpa mig och anstränga mig för att skriva något roligt och mer glättigt inlägg :)

Jag funderar på att gå ut och promenera när Wille vaknar, hade varit skönt. Jag tror att jag behöver det (hälsomässigt VET jag) för att rensa tankar och sådär :) Ska springa förbi en kiosk eller något för att köpa ett frimärke så mamma får ersättningen för luleå-resan. Synd bara att mp3spelaren är urladdad men det gör inget, det går bra ändå :)

Sen får vi se vad som händer, funderar på att gå och hälsa på världens bästa pappa och morfar idag kanske, tanken var ju att vi kanske skulle åka till världens bästa mamma och mormor ihelg men det blev som inte, egentligen vet jag inte varför men vi tar det en annan helg :)

Snart fyller vi år också :) Det är kul!

Nu ska jag kila.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0