Rally-Green!


Körningen idag gick väl inte så bra som jag hade hoppats, första halvan gick åt skogen men andra halvan gick skitbra så helt bajsigt gick det väl dock ändå inte men det hade ju kunnat gå bättre, första halvan hade också kunnat gå som smort. Men icket! Men sammanfattningen blev ändå att jag kan köra bil. Hon sa att det mest var slarv. Att jag körde lite för fort och inte kikade i speglarna i den ordningen man skulle. När hon skulle komma med en bedömning om hur jag hade kört första målkörningen så fick jag följande kommentar " Har du hört talas om uttrycket Rally-Green? Det var du idag" Jag bara ooops! Men efter att ha fått höra om mina fel så skärpte jag till mig och körde vidare och då gick det jättebra :)

Middagen hos Jenny var supergod. Pasta med/i wok med curryfärs? Nå liknande iaf :)

Efter middagen så smälte vi maten lite sen förslyttade vi oss hem till oss istället och kikade idol, helt rätt att Jesper åkte ut.

Nu har jag gjort mig i ordning för sängen.
Imorgon är det oriflame party, kallas det så? Nå iaf vi ska iaf och kika på nyheter från oriflame :)
Sen får vi se vad som händer :)

Goodienighty!
Puss


Bästa uppträdandet under idolshistora ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0